středa 30. března 2016

Stodenní výzva

Olalá! Jo, vím o tom, že jsem tohle promýšlela už od začátku roku (Jak jsem kdysi psala o těch mých supr čupr nápadech, co možná zrealizuju, vzpomínáte? Jasně, už je to hodně dávno, jo chápu, no nevadí, oživíme...)  a dělám to až na konci března, ale konečně jsem se rozhoupala to vytvořit a nějak zveřejnit i pro ostatní (alespoň prozatím pro mé přátele nebo zdejší fanoušky - což jsou stejně jen mí přátelé... :D). Jedná se o to, že už delší dobu, ani ne tak jen od nového roku, se chci zase zapojit do aktivního cvičení, posilování a prostě pohybu. Dřív byl pohyb skoro každodenní součást mého života, jezdila jsem na kole, hrála jsem pinčes, basket, pak jsem ale musela přestat a teď basket nemůžu hrát ani s partou v rámci Karlovky, protože mám dlouho školu v úterý... a prostě teď mi to chybí, a tak kynu a necítím se vůbec zdravotně dobře a vím to a chci s tím něco udělat, ale... je tu pár drobných 'ale'. Například 'ale nedokážu se do toho dokopat sama', nebo dokážu 'ale nedokážu v tom vydržet', protože ač mě to baví samo o sobě, přednost pak dostanou jinačí věci, takže je to takové to, že chci 'ale nemám na to čas'. Nebo si říkám jo začnu, 'ale od nového týdne... měsíce... čtvrtletí... roku'. Typické, to zná asi každý. Takhle jsme se domlouvali, že začnem i v hospodě u piva... nejhorší kombinace.

Každopádně teď jsem to prolomila a to asi jen díky Pleně, mé jedné z nejoblíbenějších blondýnek na světě, která mě prostě nakopala, až mi bylo fakt blbé říkat 'já to založím, ale uprostřed týdne je to blbé, počkám na začátek měsíce!' a tak i když jsem jí to stejně řekla, nedalo mi to a rozhodla jsem se na to vykašlat a udělat to teď. Ve tři ráno, uprostřed týdne, na konci měsíce... jsem prostě rebel! 

Ne, vážně. Rozhodla jsem se pro stodenní výzvu a chci do toho zapojit i kohokoliv z vás, protože když je na to víc lidí, vždycky je to větší motivace. Nějak se někde upsat a být vidět. Mít ten progres na očích a tak. Takže zde je DOKUMENT (Odkaz! Má to dva listy, samotnou výzvu a diskuzi, tak to nepřehlédněte.),  kde se mi takto můžete upsat a jít do toho se mnou. Má to ale jistá pravidla, podmínky a tak dále, aby tam ta motivace opravdu byla, takže si je prosím předem pročtěte!

1. Zapsat se může kdokoliv, takže pokud o někom víte, že by se rád přidal, klidně to nasdílejte. Pokud to nebudou nějací sabotéři, co si z toho budou dělat jen srandu.
2. Každý, kdo se zapíše, může kdykoliv z výzvy ustoupit a nevadí ani to, když někdo výzvu objeví později a bude mít tak 'zpoždění'. 
3. Bylo by dobré, kdyby každý psal poctivé informace, nic si nepřikresloval, nepsal jen tak lepší výsledky, aby to jen tak vypadalo. Od toho ta výzva vůbec není a nejde ani tak o to být první, jako se opravdu účastnit a snažit se poctivě a s chutí. 
4. Aktivita, pohyb, cvičení prostě celkově to může být cokoliv, ale mělo by to být alespoň zase něco, při čem se člověk aktivně pohybuje a zároveň něco navíc, co člověk nedělá denně v práci nebo u počítače (třeba aktivně posilovat cvakáním do klávesnice...), ale dá se to zařadit do sportování nebo aktivního pohybu. 
5. Aby to bylo alespoń trochu motivující, pokud někdo nevyplní kolonku, že něco dělal, minimálně 3 dny, kdokoliv z ostatních upsaných mu může vymyslet nějaký pohybový trestík. Nic ale nezvladatelného, prostě jen něco navíc, co bude muset vykonat. Zaznamenat by to pak dotyčný měl pomocí komentáře nebo poznámky v daném dokumentu.
6. Naopak, kdo to se mnou potáhne od začátku až do konce, dostane odměnu, kterou mu vymyslím já!
7. Prosím, neměnte nic v tom dokumentu, kromě své kolonky, ať v tom nemáme binec!

Možná mě ještě něco napadne, ale protože jdu ráno s Bouřkou běhat, tak to tu raději ukončím. Budu ráda za každého, kdo se přidá a těším se, jaké to bude mít výsledky. Jestli nějaké. Ale určitě nějaké jo! Tak pohybu zdar!

PS: Založila jsem ještě skype skupinu, pro aktivní jedince, co chtějí mít další místo na spamování nebo i třeba na povzbuzování. Tak se kdyžtak ozvěte, pokud chcete přidat i tam.

1 komentář: