pondělí 25. ledna 2016

SIC(K) MONDAY #26

Takový ten den, na který se fakt netěšíte a když se přehoupne půlnoc a vy víte, že byste měli jít brzo spát, abyste na ten den byli dostatečně připravení, ještě ponocujete, abyste ten den jakože 'oddálili'. A pak jste unavení dvakrát tolik a ten den je fakt divný a ospalý. Tak přesně takhle vypadalo mé dnešní pondělí. A možná vlastně celý týden.

Potravina týdne
POPCORN! Když si ho nespálíte. To fakt není dobrý. 


Hudba týdne
Normálně se mi covery písniček spíše nelíbí než líbí, ale už dřív jsem poslouchala jednu skupinu, co bych musela hledat a to se mi nechce, co předělávala popové písničky do punkových verzích a hodně se mi to líbilo. Teď jsem narazila na skupinu Our Last Night, kteří jsou sami o sobě docela máničky (ale docela pěkné, se musí nechat), avšak jejich covery jsou fakt dobré. 


Dilema týdne
Docela dlouho jsem se rozhodovala pro jednu zážitkovou investici a to zda jet s Gee do Německa na týden nebo ne. Sice teď budu asi týden o hladu, ale nakonec jsem na to kývla a na konci února poprvé v životě poletím v letadle. Neskutečně se na to těším, ale bojím se zároveň. Vzhledem k tomu, kolik jsem viděla katastrofických filmů s letadly... 

Myšlenka týdne
Upřímně, lítá mi toho teď v hlavě tolik, že uchopit jen jednu myšlenku a popsat jí je pro mě nyní nadlidský výkon.

Postřeh týdne
Všimli jste si někdy toho takového specifického slangu doktorů? Jakože když se jich zeptáte na nějaké výsledky a oni vám odpoví 'Tak vydržte, hned se podívám. Ach, už to vidím, vaše krevní testy dopadly skvěle, ALE...' 

Z těch prášků je mi mimochodem fakt zle, jsou růžové, to bude tím.

Kultura týdne
Já vám ani nevím, tento týden mě kultura docela minula. Celý týden jsem byla na praxi, což byla spíše otročina, než kultura. Navíc v pátek jsem byla označena (učitelkou, co venčila to své hejno zase) novinářem při bobování a mé snaze ty 'své' děti fotit a upozorněna, že se kolem pohybuje jedno dítě, co nesmí být na žádné fotce. Každopádně jsem fotila jen pro účely toho dětského domova, aby měli nějakou hezkou památku, takže ani zde nesmím žádné z toho zveřejnit. Jen tam, kde je příroda a tak, což dávám níže.

Komiks týdne
Snow

Fotka týdne
Dolní Počernice.

Žádné komentáře:

Okomentovat