pondělí 31. srpna 2015

SIC(K) MONDAY #7

Minule jsem začínala unaveným citoslovcem, dneska bych mohla použít nějaký naštvaný, kdych nějaký takový znala. Být naštvaná tolikrát za jeden týden se mi dlouho nepodařilo. Většinou jsem v tomhle docela kliďas, ale asi i tou únavou a vším kolem to tentokrát bylo náročnější na mé nervy, než kdy jindy. Ale o tom psát vážně nechci, ještě bych se zase naštvala a stačí, že jsem vlastně pořád naštvaná hlavně sama na sebe, že se vůbec dokážu takhle naštvat.

Hudba týdne
Protože se mi líbí i originál a v současné chvíli mě dost uklidňuje.


Dilema týdne
Zdržovat se vraždy pár osob.

Myšlenka týdne
Když stíhám i jen myslet na to, jak nic nestíhám, tak je to asi ještě dobrý.

Kultura týdne
Nejsem si úplně jistá názvem, ale zajít do hospody U Broučků u zastávky Průběžná vážně stojí za to. Teda minimálně, když je tam číšník Vojta, protože takový elán do své práce jsem u nikoho jen tak neviděla. Byl neuvěřitelně vtipný, pohodový a strávil tam s námi po zavíračce ještě asi 4 hodiny. A nechci ani vědět, co se tam dělo den potom, co někteří z nás slíbili, že dojdou určitě 'na jedno' znovu. A proč to píšu do kultury? Protože potkat takové lidi je prostě občas vážně kulturní zážitek.

Člověk týdne
Přemýšlím, jestli se vůbec najde někdo, koho jsem nechtěla v záchvatu naštvanosti (imaginárně) zabít.. 

Komiks týdne
Co jiného, než to, co mi zvedne pokaždé náladu. Alespoň něco. 



Fotka týdne
Ze včera by byl západ slunce hezčí, ale neměla jsem po ruce nic na focení, tak alespoň sem dávám ten ze středy nebo kdy to bylo.

Žádné komentáře:

Okomentovat