čtvrtek 30. června 2016

Letní bouřky

Jsem zimní člověk, takže letní období je pro mě ve většině případů spíše utrpení. Horko, horko, horko, horko, prázdniny, které jsou pro mě od té doby, co bydlím v Praze spíše 'prázdniny', a pro změnu... horko. Jedna věc, kterou ale naprosto miluju, jsou letní bouřky. Je teda trochu rozdíl, když mě taková bouřka zastihne totálně nepřipravenou na nějaké akci nebo při lehké vycházce do obchodu, díky čemuž jsem pak jak po sprše a kromě mě i mé další věci, například foťák. A když jsem někde pod střechou a můžu bouřku jen tak pozorovat a v klidu dýchat ten čerstvý vzduch a sledovat ty mraky a tak všechno kolem. V obou případech to má ale své kouzlo a vždycky se na to období května června a dál těším. Teď se mi ke všemu podařilo víckrát za sebou tu proměnu oblohy zvěčnit na fotkách a protože svůj instáč a fejsbůk už tím spamuju dostatečně dost a tady jsem dlouho nic nevystavila, rozhodla jsem se je sem nafrkat. 


A jedna speciální na závěr. Aneb, když se přižene vichřice a kvůli ní vypadne internet. Ne, že bych byla úplně ráda, protože jsem zrovna dělala dost podstatnou věc, ale díky tomu jsem si alespoň došla vyfotit naprosto nádherný západ slunce (viz ty červeno oranžové fotky kromě poslední, které je z rána) a pak mohla na chvíli otestovat zase Verči grafický tablet. Ne že bych byla kdovíjaký malíř nebo kreslíř, ale když se potřebuju odreagovat nebo mám chuť tvořit, je to skvělý nástroj.

Žádné komentáře:

Okomentovat