sobota 18. června 2016

Focení pro Retrohernu

Když už jsem u toho psaní článků, jsem tu ještě s tím focením zmiňovala, že jsem se zapojila trochu nepřímo do projektu mých přátel, kteří se snaží rozjet takzvanou RETROHERNU. Jenže na financování takového velkého projektu jsou krátcí a proto se rozhodli zkusit svůj nápad umístit na STARTOVAČ, kde se budou pokoušet o vybrání částky, která jim umožní vytvořit a spravovat stálé prostory pro hraní. Fanoušci starých videoher a celkově her můžou tak pomoci tento projekt uskutečnit a užívat si pak Retrohernu nejenom na festivalech, ale i ve stálé herně v Praze. Což si myslím, že je fakt supr, proto jsem se rozhodla vyhovět žádosti Blackýho a nafotila jsem jich pár jejich starých herních konzolí. Nevím, zda to bylo úplně podle jejich představ, protože podmínky pro focení byly trochu jako samotné konzole, velmi předpotopní (stinný byt, zapadající slunko, nic moc světlo, ani žádná lampička! Na což jsem tedy byla upozorněna, jen mě zpětně mrzelo, že jsem si alespoň tu lampičku nedonesla :D), ale snažila jsem se z toho alespoň něco vyčarovat, takže v konečné fázi alespoň ta makra celkem vyšla. Tudíž jsem se rozhodla tady o tom dát vědět, kdybyste se třeba chtěli zapojit a zároveň přidat pár těch fotek, aby jste se mohli když už nic, tak alespoň pokochat jejich nadupanými stroji.  

Žádné komentáře:

Okomentovat