pondělí 9. května 2016

Když fotím jen tak pro radost

Nestíhám své nemocné pondělí, klasika. Jsem vždycky měla totiž pondělky docela volné, ale teď mi to opadlo, takže jsem vždycky ráda, že jsem ráda. Dneska jsem k tomu ještě jela z domova zpátky do Prahy a měla bych se učit na zítřejší zkoušku, což zatím teda dle všeho nehrozí. Každopádně i tak jsem si sem alespoň chtěla něco dát. Jsem teď fakt docela dost fotila, abych se odreagovala, takže toho mám mraky a i když spamuju 'instáč', pořád nemám dost. Takže tak.

Jo a vzpomněla jsem si po dlouhé době na můj jeden z nejoblíbenějších citátů od Fulguma, který zní:

Nejvíce lásku obvykle potřebujeme ve chvíli, kdy nás nikdo mít rád ani nemůže.

Tak si ho pamatujte, drazí přátelé.

2 komentáře:

  1. Ta druhá pampelišková fotka je absolutně skvělá! :) Teda všechny jsou skvělé, ale tahle nejvíc. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty pampelišky jsou dokonalý! A ta fotka se zmrzkou, mhmm, dala bych si. :D

    OdpovědětVymazat