sobota 24. října 2015

SIGNAL festival 2015

Ač jsem se původně na letošní SIGNAL festival nechystala, dostala jsem se na něj hned ve čtvrtek 15. 10. na chvíli s Brécou a Bouřkou. Vzhledem k tomu, že jsem to moc neplánovala, neměla jsem ani nějaká velká očekávání, tudíž mě to v závěru vlastně jen mile překvapilo, navíc společnost těch dvou byla k nezaplacení. Bouřka mi krom toho koupila k svátku (který neslavím) žlutý meloun, což bylo velmi milé, zvláště protože jsem ho neměla kam dát, tak ho stejně celou tu procházku musela táhnout v tašce ona. :D Sice jsem pak nakonec musela chvátat na byt, protože jsem debil a zapomněla jsem si klíčky a pak jsem i v pátek musela brzy vstávat, ale stálo to za to. Takže díky za společnost dámy. :)

Jen tak mimochodem, toto je 42. článek na tomto slavném blogu!

Žádné komentáře:

Okomentovat