pondělí 6. července 2015

Všechno možné i nemožné

Mí věrní fanoušci si jistě všimli (a že jich je), ale konečně jsem se dokopala ke zlepšení mého záhlaví zde na blogu! Vtipné je, že mě to napadlo až když jsem odevzdala mé ségruši její grafický tablet, takže jsem si ho musela vyrobit v práci, ale čekala mě celodenní nenáročná pracovní sovota, tak to docela šlo. Je to jednoduché, primitivní, ale dalo mi to práci, abyste věděli! A líbí se mi to. Jsem spokojená a to stačí. 

Za poslední měsíc se toho událo neskutečné množství. Co kdyby měsíc, vlastně za celý půlrok, ale za poslední měsíc nebo spíše dva asi nejvíc. Zkouškové, návštěva komunity Dvanácti kmenů, po dlouhé době hoczácký sraz a tak celkově. O návštěvě komunity Dvanácti kmenů se ještě chystám něco málo napsat, tak uvidíme, zda to zveřejním i zde, ale zatím si ještě tak nějak třídím svůj názor na to všechno. Tak uvidíme, jak to nakonec dopadne.


Vzhledem k tomu, že jsem měla půjčený foťák, mám i spoustu fotek, které pořád nejsou doupravené, nemám se za to ráda, už dávno měly být zeřejněné a poslané ostatním. Jak skončilo to zkouškové a pro mě až na konci června, všechno to napětí ze mě najednou spadlo a mohla jsem začít myslet na všechno ostatní, ale pak jsem zjistila, že toho všeho ostatního je tolik, že prostě opět nic nestíhám. :D Ale já se s tím poperu! A ty fotky budou, možná i nějaké pak zde.

Jinak, když jsem si procházela, co jsem tu kdy vlastně psala, narazila jsem na své fejsbůčkové perly. Respektive na nejvtipnější statusy, co jsem si kdy psala tenkrát nějaké ty dva roky zpátky, tak jsem si říkala, že bych mohla udělat něco podobného i teď. Což bude ale v dalším článku, ať to vypadá, že jsem aktivní! :D 

Dobře, nejsem.. ale když mám teď to pěkné záhlaví, možná se to zlepší. Tak spamu zdar!

Žádné komentáře:

Okomentovat