středa 22. října 2014

Malé úspěchy

Někdy si říkám, že už jen to, že se někdy ráno vykopu z postele je docela úspěch, ale dneska se chci pochlubit s něčím trochu jiným. Dosáhla jsem u jedné své fotky na DeviantArtu 50 favs! Jasné, pro někoho je to nic, u každé fotky má těch favs tak 300 nebo si říká, co to vlastně oslavuju, ale u mě je to prostě úspěch. Nejsou to jako na FB "lajčíky", kterých má kdekdo x tisíc, protože má přesně tolik přátel. Kromě toho, že na DeviantArtu mám těch přátel pár, získat nějaký ohlas, když je tam nepřeberné množství lidí a asi tak 95% z nich jsou stokrát větší umělci než já, je velmi těžké už jen proto, že tam musíte zaujmout právě úplně cizí lidi ze všech koutů světa. Obyčejně mám tak 3 nebo 4 favs a konec, u některých fakt povedených max. 10, ale u téhle fotky se mi podařilo překročit ten menší počet a vyšplhat se na tu padesátku. Mám z toho radost, dokonce se dostala i do skupiny českých fotografů, kde to spravují profíci a jen tak něco tam nedají (fakt ne, tohle je jediná z asi deseti, kterou jsem tam poslala a kterou mi zveřejnili).

Takže... možná to se mnou nebude tak hrozné! I když pořád nemám vlastní foťák . . .

http://sicmoid.deviantart.com/art/Soul-of-sun-423808552
http://sicmoid.deviantart.com/art/Soul-of-sun-423808552
Každopádně, musím říct, že mně se tahle fotka taky hodně líbí. Byla focená na Silvestra, kterého jsem před rokem trávila s Evangelickou mládeží ve Hvozdnici a ono bylo počasí skoro jako na podzim. Chtěli jsme toho využít a tak jsme se byli projít (bylo to 30.12.2014), a protože jsem měla půjčený foťák (jak jinak), tak jsem se pořád u něčeho zastavovala a pak mi i ti, co šli se mnou zdrhli a já si mohla fotit, jak jsem chtěla a nemusela jsem poslouchat nikoho, jak je zdržuju. Sice jsem se pak bála, že tam zabloudím (neznala jsem to tam) a nenajdu zpátky kostel, ale nakonec jsem právě fotila v tomhle shluku trávy a slyším z dálky volání. To ta paka totiž seděla na posedu přes pole a viděli mě odsud, jak si tam trajdám a fotím kravinky. Takže tam na mě počkali a pak jsme se vydali zpátky společně. Ale bylo to fajn zakončení roku a celkově odsud mám hezké fotky. A když už o tom tak píšu, tak mi to nedá jich sem pár dát. Na počest té, která získala na DeviantArtu takový ohlas! 

Žádné komentáře:

Okomentovat