úterý 31. května 2016

Alexandra

Konečně jsem se dostala k úpravě posledních fotek s Alex a i jsme je dokázaly úspěšně probrat, aniž bych přišla o svůj holý život. S Alex je to občas docela náročné ve výběru. Pořád se jí na sobě něco nelíbí, takže z 200 fotek jich je pro ni pak zveřejnitelných tak 7 a to musím mít fakt náladu na focení a trefovat se do jejího vkusu a ona dobrou náladu při výběru, nedej Merlin, když ji chvilku provokuju a posílám jí ze srandy samé vtipné a ona mi pak zkritizuje i ty pěkné! A přitom je to opravdu neskutečně hezká holka a mně se líbí vždycky tak třikrát tolik těch výsledných fotek než jí. Ale co no, na druhou stranu je to pak daleko větší výzva a je dobře, že mi pokaždé řekne, co konkrétně se jí na fotce nelíbí, při dalších setkání to můžu pilovat a dodělávat k dokonalosti a o to koneckonců jde nám oběma. Stejně jako u Zajdy jsem jí vděčná, že si o své první fotky nadšeně řekla a nechala se mnou nafotit a co víc, že má se mnou tu trpělivost a já si tak můžu trénovat své focení lidí. A ač zvláště u Alex jsem kolikrát pak už dost zoufalá a mám chuť zase tenhle směr odložit stranou a přejít k neremcající přírodě, jsou to skvělé zkušenosti a ty fotky se mi skutečně líbí. Takže děkuji. 

Žádné komentáře:

Okomentovat