pondělí 29. února 2016

SIC(K) MONDAY #27

Jsem si říkala, že když máme to speciální datum, že bych měla napsat konečně zase nějaký článek. Mám tu teda ještě spoustu fotek z Německa, něco jsem chystala sepsat i přímo k němu, ale vzhledem k tomu, co všechno musím řešit na tom pošahaném hocz na začátku roku, mě nějak přešla chuť úplně na cokoliv. Ale hecla jsem se a rozhodla jsem to tu prubnout alespoň dneska pokračováním slavného nemocného pondělí. A že dneska opravdu je, ten den je jednou za 4 roky a je úplně na . . .

na nic.  

Potravina týdne
V Německu jsem pořidla neskutečně dobré cosi na vafle, bylo to jahodovo-rebarborové a naprosto dokonalé. U nás to ale neprodávaj nebo jsem to nikde neviděla, každopádně jsem si to zapomněla na památku vyfotit. Ale vyfotila jsem si alespoň ty vafle. Ale byl to boj, poprvé jsme si s Gee dělaly domácí vafle a taky to tak dopadlo. Zjistily jsme totiž, že je to docela nebezpečný sport. Zaprasily jsme všechno, co šlo, já si urazila hlavu o digestoř a spálila si snad všechny prsty... a tak. Ale nakonec byly dobré, vážně! 


Hudba týdne 
Vzhledem k tomu, že jsem teď asi měsíc nedělala tenhle formát, nasbíralo se mi toho docela dost. Každopádně v Německu mě Gee nakazila Galantis. Pak jsem si po dlouhé době pustila zase všechny díly Rychle a zběsile, teda poslední jsem ještě nedokoukala a asi se k tomu ani nedostanu, protože jsem ho vypla po půl hodině a to vždycky většinou značí u filmů, že mě nebaví a nikdy je nedokoukám, ale zpět k hudbě, absolutně odsud miluju písničku See You Again. Můžu jí poslouchattřeba stokrát a pořád se mi líbí. I když možná až ji budu poslouchat po tisícáté, tak mě to omrzí. Ale kdoví. A do třetice všeho dobrého, nějak jsem se proklika náhodně zase jednou k The Piano Guys a objevila jejich skotskou verzi This is Your Fight Song a je to fakt super! Jsem je teď vůbec nesledovala, takže jsem netušila, že maj další nové suprové covery. 


Dilema týdne
Těch mám teď teda fakt hodně. Až z toho samotného mám dilema, co sem vybrat dřív.

Postřeh týdne
Přivolávám déšť. 

Kultura týdne
Celé Německo. Ráda poznávám nová místa, takže jsem byla ráda, že jsem se mohla podívat do země, kde jsem ještě nebyla a i tam poznat jedno z měst trochu víc, než jen z okýnka nebo google maps. Sice mám asi radši, když cestuju sama a můžu si utvářet své tempo a vybírat si podle sebe, co chci a nechci vidět, ale týden ve dvou má zase své klady. Navíc Gee je děsně střelená, takže mě nezarazila ani v natáčení vlogísků, focení, vaření a celé to se mnou vydržela, takže by si asi zasloužila medaily. Podívaly jsme se společně po městě, pak do čokoládového muzea, do Dómu (tam jsme se vydaly na třikrát), do Panorama Housu, prošly jsme si železniční most, všemožná náměstíčka a parky, jeden moc hezký hřbitov, navšítívily vedlejší město Bonn a prostě jsme se snažily toho vidět za ten týden, co nejvíc. Fakt mě to bavilo, i když to bylo místy trochu vyčerpávající, ale stálo to za to a rozhodně toho výletu nelituju. I to, že jsem mohla poprvé letět letadlem a že mi s tím Gee pomohla bylo velmi poučné a supr, už se nikde neztratím! (haha) Časem sem dodám druhou várku fotek, jen jsem teď pořád tak nějak napruzelá z toho, že tu nemám Zoner, takže... prostě tak. 


Člověk týdne
Jsou střelené, dělají mi všude ostudu a nikdy nevíte, kde na vás číhaj... a proto je tak zbožňuju! Někdy vám tu story o pokladnách třeba převyprávím.


Fotka týdne
Sice jsem vypadala trochu jako pošuk, když jsem si pořád v tom letadle něco cvakala, ale stálo to za to!

1 komentář:

  1. Do hája, som zabudla -.- *píše si do diára*

    Inak pekné fotky :))

    OdpovědětVymazat