sobota 26. prosince 2015

Sváteční výzva #2

Sice to bude publikované už přes půlnoc, ale u tohohle mi na tom tolik nesejde, jako na SIC(K) MONDAY, takže to tu může být klidně přes den, v noci, dva dny naráz a podobně. 

Mně se totiž dneska do ničeho nechtělo. Ale fakt moc. Vstávání pořád nemám vychytané, zvláště po tom, co jsem před Vánoci pořád vstávala do práce a školy, takže se sice vzbudím na tu osmou, ale jsem schopná to pak pořád oddalovat na tom budíku, i přestože ho mám docela velkou dálku od postele (ne, že bych byla tak sofistikovaná a dala si ho tak schválně, jen se mi posrala baterka a tak musí být u zásuvku, kterou mám na druhé straně pokoje). Každopádně dneska jsem měla v plánu cvičit doma a to jsem i přes menší časové zpoždění splnila a i jsme se byli včera večer po večeři projít! A zítra se chystáme s mamkou na kolo. Tudíž výzva stále pokračuje. 

Mimochodem! Dostala jsem od Bouřky k Vánocům krásnou skleničku! A od bráchy docela praktickou žárovku k ntb na klávesnici (to se nočním tvorům hodně hodí) a od mamky krásný řetízek s přívěškem a od druhého bráchy zelený čaj a vůbec, takhle u nás doma vypadá, když si řekneme, že si nebudeme nic dávat. Jasný! 


A protože jsem měla teď možnost hodně fotit, tak jsem toho samozřejmě využívala. Dávám sem pár fotek z 23., kdy jsem si splnila svou vánoční tradici a dívaly jsme se s mamkou na Lásku nebeskou, merlinužel s českým dabingem, ale co bych pro mamku neudělala. Pak několik snímků z 24., kdy jsme si chtěli s Verčou, mamkou a bráchou udělat procházku někdy odpoledne, ale to jsme viděli, že jde ven celá naše vesnice, tak jsme si jen sedli na dvorek se zázvorovým čajem a grepem a užívali si sluníčka tímto způsobem. Projít jsme se nakonec šli až večer. No a pak jednu z dnešního krásného západu. 

4 komentáře:

  1. Prý skleničku, to je lucernička! Hmm, usb žárovku bych potřebovala..^^
    A ty tepláky s vločkama bych taky ráda!

    OdpovědětVymazat
  2. Promiň, no! Tak lucerničku!
    Jo a ty tepláky jsem ségře taky vychválila, akorát říkala, že je koupila v nějakém výprodeji a že už tam asi nebudou, tak jsem se vzdala naděje. A sehnala tam i moc pěkná trička, třeba to červené, co mám vyfocené. No prostě dobrý lov. :D

    OdpovědětVymazat
  3. No umí nakupovat. Někdy nás musí vzít s sebou :D

    OdpovědětVymazat
  4. Obdivuju, že jsi se vážně dala do běhání! Něco, co chci dokázat už dobrých pár měsíců. :D

    Jinak se mi taky líbí ty tepláky... a pejsek. :D A Láska Nebeská je prostě nejlepší klasika!

    OdpovědětVymazat