středa 28. října 2015

Podzimní

Protože podzim je mé nejoblíbenější období. Důvodů pro to mám hned několik. 

1) přichází po létu, které nemám ráda vůbec
2) je barevný, což dělá procházky v tomto období naprosto okouzlující
3) není mi horko ani zima
4) sice příroda 'umírá', ale pro mě je podzim symbolem znovuzrození
5) možná proto netrpím podzimními depkami, ale naopak návalem revolučních myšlenek a aktivity
6) všude po zemi se válí tuna krásných záložek do knih zcela zdarma!


Na závěr pro pobavení:

3 komentáře:

  1. Niektoré fotky sú naozaj velmi pekné!

    A to nie je na pobavenie, ten komiks,... mňa všetci hrozne vytáčajú tými svojimi kecami "o chvíľu sú Vianoce!" ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla jsem sem dát trochu jiný, kde se srdce radovalo z podzimu a mozek mu říkal, že jako co je hezkého na tom, že příroda umírá. :D Ale to jsem pak už zpětně nenašla. Každopádně mně se ještě lidi, co se těší na Vánoce nebo o nich mluví, vyhýbají, tudíž mě to ještě ani nezačalo nějak štvát. :)

      Vymazat
  2. Podzim nesnáším (až na ty chvíle, kdy je slunečno a barevno, ale těch je fakt minimum), ale na tvých fotkách je krásný. :)

    OdpovědětVymazat