pondělí 27. července 2015

SIC(K) MONDAY #2

Ohó, mně se to i podruhé daří dodržet, takže pondělní dávka poznámek a postřehů je zde.

Jídlo týdne
Cizrna. Mně obecně chutnají luštěniny, nic proti nim nemám. Jen jsou občas fakt pracné na přípravu. Nebo ne pracné, ale časově náročné. Takové to louhování do druhého dne, aby po uvaření byly měkké a tak. To mě fakt nebaví, ale když to člověk přežije, tak si na nich ráda pochutnám. Na cizrnu jsem teď našla skvělý recept a vážně je to hodně dobré. Jen občas sehnat konzervovanou cizrnu je ještě horší, než si jí nechat přes noc vylouhovat . . . 

Hudba týdne
Vzhledem k tomu, že jsem minulý týden hodně ujížděla zase na mých oblíbencích Rodrigo y Gabriela, ale pak už jsem si říkala, že bych to měla změnit, narazila jsem při tom hledání něčeho nového na mého druhého kytarového oblíbence Trace Bundyho. Dlouho jsem ho neposlouchala, ale teď jsem se k němu zase vrátila a bylo to fajn. Taková supr odpočinková hudba.


Dilema týdne
Jít do té knihovny nebo nejít. Tak dlouho jsem odkládala návštěvu knihovny a říkala jsem si, že to ještě počká, až mi jí na dva týdny uzavřeli. A další pobočky, kde byly knihy, které jsem potřebovala, též. To mám za trest!

Myšlenka týdne
Neuklízejte si své často používané věci, nebudete je potom moct najít!

Postřeh týdne
Přišel mi pohled od jedné malé potvůrky z Benátek a nebylo tam razítko od pošty. Jsem si říkala, to je divné, jak to mohlo dojít, to mi to tam hodila sama nebo poslala sovu? A ono ne, dneska mi poslala odkaz na fajn věc, jmenuje se to Friendpost a je to docela dobré. Sice né úplně zadarmo, ale údajně by to mělo být levnější, než posílat to klasickou poštou. A možná vám to dojde v lepším stavu a rychleji než potom, když si ty pohledy a psaní z ciziny převezme na starost Česká pošta.

Kultura týdne
Tentokrát toho bylo vážně docela dost. Jednak jsem se s Veron byly podívat na ženské ME v pozemním hokeji, kde hrály mimojiné za ČR Mejzlíkovic, naše nejoblíbenější dvojčata celé planety (:D) a pak jsme vyrazili s partou přátel do Záp, kde jsme si udělali příjemné odpočinkové dva dny i s výletem do Brandýsa nad Labem a i do Staré Boleslavi. Kromě toho teda jsme ještě včera stihli s mým dvojčetem vyrazit na menší procházku Dalejským údolím a všechno bylo fajn. Jsem z tohoto týdnu tak nějak nabitá novou energii, i přestože ne vše vyšlo podle plánů a mohlo být daleko lépe. Například v úterý na zápase byl neskutečný hic, takže jsem pak dva dny potom měla úpal a úžeh, dva dny s přáteli se nesli trochu v duchu nabručenosti jednoho člena party a ač jsem o víkendu chtěla mít teda alespoň trochu klidu, tak se po mě pořád něco chtělo a vlastně jsem ten klid vůbec neměla. Každopádně i tak ten celý týden hodnotím kladně a zážitkově a jsem ráda, že jsem se zase někam mohla podívat a mít alespoň jeden týden o prázdninách méně pracovní. 

Člověk týdne
Cenzura pro náhle vysokou návštěvnost mého blogísku.

Komiks týdne
Rozšiřuji si to tu o tuhle kolonku, protože jsem si uvědomila, že poslední dobou sleduju pár takových umělců, co kreslí komiksy a pár z nich je naprosto dokonalých. Pro rozšíření jejich dokonalosti si sem budu dávat vždycky nějaký jeden nejlepší, co mě hodně pobavil nebo se mi hodně líbil.

http://theawkwardyeti.com
Fotka týdne 
Měla jsem možnost teď držet v rukou foťák třikrát do týdne, což se mi mimo práci jen tak nestává, ale dám sem teda víc fotek. První není má, ale jsem na ní (sice jen v pozadí a nedůležitě, ale jsem tam! :D) a je to právě z úterního zápasu, další jsou z výletu do Brandýsa a Staré Boleslavi.

https://www.flickr.com/photos/milobr2012/sets/72157655683910518

Žádné komentáře:

Okomentovat