středa 21. května 2014

Krásné ráno ze Včelné

Mám dovolenou, takže si můžu dělat, co chci. Třeba například - vstát v pět hodin a jít se procházet loužemi, bahnem, lesem, močály a vším tímhle jen proto, abych si mohla vyfotit ranní Včelnou. Ne, popravdě nejsem až takový pošuk, abych tohle podstoupila sama od sebe (avšak - když se na to teda dívám zpětně, je to docela dobrý nápad ^^), ale něco mě probudilo v pět ráno, tak jsem si došla na záchod a že půjdu zase spát, když mi to ale nedalo a ještě jsem se podívala z okna. V době mého bydlení tady na Včelné jsem měla po ránu výhled z našeho pokoje hodně ráda. Na tuhle stranu, co máme pokoj, totiž vychází krásně slunce. A ani dnes mě výhled nezklamal. Úžasná mlha se linula podél silnice a slunko do toho mělo nádherně propletené paprsky. Jelikož mám Veronin foťák stále u sebe (a mí "facebookoví" přátelé mě musí nesnášet za to, jak teď neustále sdílím fotografie na své zdi), chopila jsem se okamžité své šance a krásnou mlhu si vyfotila. Jenže mi to nedalo, a když už jsem byla vzhůru, rozhodla jsem se, že prostě vylezu a nafotím si to i z jiných úhlů. Za pět minut jsem byla oblečená (napůl ve spacím a napůl na ven, oči ještě zalepené, takže ty fotky taky tak vypadají) a vyrazila do bažin. Totiž, do víru velko.. vesnice.

Trochu jsem, po té hodině rochnění se všude možně v rose a vlhku, litovala svého lehkovážného oblečení, ale procházku mi to vůbec nezkazilo. Bylo to fajn odreagování, vypuštění problémů z hlavy, alespoň na tu chvilku. Ani sousedka venčící psiska mě nijak nevytrhla, i když školku, kam se v tuhle hodinu hrnulo nespočet rodičů s dětma, jsem raději obešla skrz les.

Celkově mě to nadchlo a nakoplo do celého dne, i když možná bych si mohla ještě zdřímnout na tu chvíli. Budíka jsem si nastavila na devátou . . .

Žádné komentáře:

Okomentovat